فیلم | ادامه اعتراضات به فساد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
کد خبر: 3942274
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

فیلم | ادامه اعتراضات به فساد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

اعتراضات ساکنان سرزمین‌های اشغالی به سوءمدیریت بنیامین نتانیاهو در کنترل شیوع کرونا و فساد اقتصادی وی همچنان ادامه دارد. او متهم به فساد، اختلاس و خیانت در پرونده‌های بسیاری است.

فیلم | ادامه اعتراضات به سوء مدیریت و فساد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی / آماده
به گزارش ایکنا به نقل از اسپوتنیک، هزاران صهیونیست در اعتراض به بی‌کفایتی مقامات رژیم اسرائیل در کنترل اوضاع اقتصادی و شیوع ویروس کرونا به خیابان‌ها آمدند.

معترضان در اعتراض به فساد سیستماتیک و عدم کفایت بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در کنترل شیوع کرونا و بحران اقتصادی در اراضی اشغالی به خیابان‌ها آمدند. براساس گزارش رسانه‌های اراضی اشغالی، معترضان در قدس اشغالی تجمع کردند و شعارهایی علیه نتانیاهو سر دادند.

تظاهرات‌ها علیه نتانیاهو و عملکرد وی 6 ماه است که ادامه دارد. ناکارآمدی دولت نتانیاهو در مقابله با شیوع کرونا و پرونده‌های متعدد فساد وی باعث شده که مردم علیه وی اعتراض کنند.

در خبری دیگر شورای امنیت سازمان ملل امروز، دوشنبه، اول دی‌، نشستی را درباره شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی برگزار می‌کند و گزارش آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، درباره اجرای قطعنامه ۲۳۳۴ و گزارشی را درباره شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی بررسی خواهد کرد.

شورای امنیت در دسامبر ۲۰۱۶ قطعنامه ۲۳۳۴ را درباره لزوم توقف شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطین تصویب کرد.

انتهای پیام
captcha